Ik krijg de foutmelding ‘Deze code is niet geldig. Probeert u het nog een keer?’
Dit kan verschillende oorzaken hebben.
- Uw collega heeft 2FA reeds geactiveerd
In dit geval dient uw collega u toe te voegen als extra gebruiker.
- U heeft een nieuwe telefoon of heeft de app opnieuw op uw telefoon gezet
In dit geval dient u contact met ons op te nemen; wij resetten uw account en u kunt weer verder met stap 2.
- U gebruikt uw AGB code i.p.v. uw inlogcode
Uw inlogcode is anders dan uw AGB code! De opbouw is anders en vaak ontbreekt er een cijfer. Let er vooral op dat u geen nul ‘0’ te veel gebruikt in uw inlogcode!
- U maakt gebruik van een Android telefoon en de Google Authenticator.
Het kan zijn dat de tijd niet goed is gesynchroniseerd door uw Google Authenticator-app.
De juiste tijd instellen:
- Ga op uw Android-apparaat naar het hoofdmenu van de Google Authenticator-app.
- Tik op Meer
Instellingen
Tijdcorrectie voor codes
Nu synchroniseren.
Ik krijg de foutmelding ‘Inloggen is mislukt. Probeert u het nog een keer of neem contact op met SNPG.’
Dit kan verschillende oorzaken hebben.
- Uw wachtwoord is niet juist ingevuld of is korter dan 12 karakters
Vul in het inlogscherm uw inlogcode in en klik op ‘Wachtwoord vergeten?’. U krijgt vervolgens een mail met een link. Hiermee kunt u uw wachtwoord opnieuw instellen.
- U gebruikt uw AGB code i.p.v. uw inlogcode
Uw inlogcode is anders dan uw AGB code! De opbouw is anders en vaak ontbreekt er een cijfer. Let er vooral op dat u geen nul ‘0’ te veel gebruikt in uw inlogcode!
Ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd maar krijg geen mail binnen
Dit kan verschillende oorzaken hebben.
- U gebruikt uw AGB code i.p.v. uw inlogcode
Uw inlogcode is anders dan uw AGB code! De opbouw is anders en vaak ontbreekt er een cijfer. Let er vooral op dat u geen nul ‘0’ te veel gebruikt in uw inlogcode!
- Controleer de map ‘Ongewenste e-mail’, ‘Spam’ of ‘Junk mail’
Deze mailtjes worden automatisch verstuurd en daardoor soms aangemerkt als spam.
Ik kan nog steeds niet inloggen…
Heeft u alles geprobeerd en lukt het u niet om in te loggen?
In dit geval kunt u uiteraard contact met ons op nemen.