Wanneer er een wijziging is in uw correspondentiegegevens, dan kunt u deze als volgt doorvoeren in de webapplicatie.
Stap 1
De correspondentiegegevens bestaan uit twee delen, de algemene gegevens van de praktijk/organisatie (Correspondentiegegevens praktijk/organisatie) en de gegevens van de besteller (Mijn gegevens). In het correspondentiescherm klikt u met uw linker muisknop op Wijzigen onder het gedeelte dat u wilt wijzigen.
Stap 2
Voor het gekozen onderdeel zijn de velden in het scherm nu bewerkbaar. Het is niet mogelijk om beide onderdeel tegelijk te wijzigen. U kunt de gewenste wijzigingen nu invullen.
Stap 3
Nadat u de correspondentiegegevens gewijzigd hebt, klikt u met uw linker muisknop op Opslaan. De wijzigingen zijn nu opgeslagen en u ontvangt een bevestigingsmail van de wijziging op beide door u verstrekte e-mailadressen in correspondentiegegevens. Klik op Annuleren als u toch geen wijziging hoeft door te voeren.
Voor een uitgebreide uitleg over de het wijzigen van de correspondentiegegevens zie ook de gebruikershandleiding (zie link rechts in het menu).